25 jubileum van onze vereniging doorslaand succes!
100_1558
Op zaterdag 26 september werd het 25jarig jubileum van de familievereniging Kruit(hoe ook geschreven) een grandioos succes! met zo'n 40 leden kozen we het ruime sop van de Zuid-Hollandse Plassen om dit heuglijke feit te vieren. Onder het genot van een drankje en een prima verzorgd koud en warm buffet werd bijgepraat en tevens de jaarlijkse algemene vergadering gehouden. Daar moet u zich niet al te veel van voorstellen. Het is meer een korte terugblik op het laatste verenigingsjaar met hier en daar een kwinkslag. Belangrijk is te weten dat Rene van der Kruit zal toetreden tot het bestuur. De komst van Rene is een welkome aanvulling van ons bestuur, temeer omdat Jaap Kruit,onze nestor, aangegeven heeft te willen afbouwen. (Zie hierover een aprte post) Onderwijl kon naar hartelust naar buiten worden gekeken of op het bovendek de benen worden gestrekt. Kortom: na zo'n 4 uur varen werd weer aangelegd in Leiden en kon een ieder huiswaarts keren.
Klik de link aan aan de rechterzijde van deze site om naar de diashows te gaan! Veel succes.