In Memoriam
Foto Op 13 januari om 09.15 uur is Jaap Kruit, Oprichter, Nestor en Erelid van onze vereniging op 83 jarige leeftijd overleden.Op de laatste verenigingsdag was hij nog aanwezig tezamen met Mieke. In november meldde hij dat het niet goed ging. Verdere behandeling wilde hij niet en heeft alles op een waardige wijze gedragen.

Dinsdag 19 januari is Jaap bijgezet in het familiegraf op de begraafplaats Rhijnhof, Laan te Rhijnhof 4 te Leiden

Maandagmorgen 20 februari jl. is Wim van Zanen, man van Carla van Zanen-Kruit na een vervelend ziekbed overleden. Wim, lid vanaf 't eerste uur, is zeker geen onbekende binnen onze vereniging. In de beginjaren van de vereniging werden de jaarlijkse bijeenkomsten altijd gehouden in Hotel van Zanen in Scheveningen, waar Wim zich altijd als een waardig gastheer opstelde. Nadat het hotel in andere handen overging en Carla en Wim van een welverdiende pensionering gingen genieten, was Wim ieder jaar present. Binnen de familie was bekend dat Wim een vervelende ziekte onder de leden had. E.e.a. is in de afgelopen maanden in een stroomversnelling geraakt met zijn overlijden als gevolg. Wij betuigen Carla, haar kinderen en kleinkinderen ons medeleven.

Henk Kruit,